Claudio Turrisi – Monster


Není pochyb, že jste už o Monster Cable Products něco slyšeli, ale asi neznáte celou škálu audioproduktů, které tato firma vyrábí. Od kabelů po profesionální reproduktory, vybavení automobilů a domácích kin až po sluchátka, která na vaší hlavě budou vypadat stylově, ať jdete kamkoliv. Monster Products je jedním z největších jmen v oblasti špičkového zvuku. Na naše otázky odpovídal Claudio Turrisi, který v Monster vytváří v KeyShotu vizuály, používané v průběhu navrhování výrobků, na webu, v reklamě a v koncovém balení.

Použitý modelovací software: 3ds Max
Web: monsterproducts.com

Můžete nám něco říci o pozadí firmy Monster Products a o své práci?
Firma Monster Cable Products již 35 let navrhuje a vyrábí produkty spotřební elektroniky. Tým produktových a průmyslových designérů navrhuje audiokabely nebo příslušenství k reproduktorům a sluchátkům pro masový trh. Během posledních dvou let jsem pracoval na kreativních konceptech, jako jsou rendery prodejního balení produktů a jejich reklam a nedávno jsem se pustil i do animací.

Které produkty byste rád vyzdvihl?
Monster vyrábí širokou paletu produktů. Řada sluchátek iSport je stylová, ale já osobně mám rád sluchátka adidas Original.

Byla to skutečně zajímavá studie v čistém a sportovním stylu. Vytvářel jsem jejich rendery a video pro reklamu. Také zvítězily v soutěži 2014 Red Dot Product Design Award, takže jsem skutečně rád, že jsem byl součástí tohoto projektu.


Čím je váš postup při navrhování ve firmě Monster jedinečný?
Kreativní proces je jedinečný a odlišný v každé společnosti, ale u Monsteru je vzrušující, když vyvíjíte produkty inspirované zpěvákem nebo popovou hvězdou, takže během návrhu musíte pochopit a do výrobku otisknout styl, náladu a pocity umělce. Hudba je prodloužením umělcovy duše, takže se musíme naladit na stejnou vlnu a nechat se vést hudbou, kterou tvoří – ano, posloucháme hudbu, abychom navrhovali produkty, navržené pro poslech hudby.

Ve kterém místě vašeho procesu přichází na řadu KeyShot?
KeyShot hraje v našich postupech zásadní roli. Používáme jej pro interní prezentace, ihned po vytvoření prvního 3D konceptu, abychom získali prvotní hodnocení od marketingového týmu. Mezitím pokračuje proces vývoje výrobku, pomocí KeyShotu hledáme nejlepší varianty barev a povrchových úprav. KeyShot nám pomáhá vytvořit úvodní koncepty, ale renderování v reálném čase nám umožňuje i vizualizovat finální vzhled výrobku v celém průběhu jeho návrhu. Po dokončení designové fáze používáme KeyShot jako primární software pro tvorbu dodatečných reklamních vizuálů a vzhledu balení produktů.


Jak ván KeyShot pomáhá při úspoře času a peněz a jak při zvyšování kvality?
Pokud má být výrobek na trhu včas, je pro vás čas nesmírně důležitou veličinou. Znáte to, čas jsou peníze. Pokud se vyskytne změna designu na poslední chvíli a já musím odevzdat obrázky výrobku pro obal a reklamu, vím, že se mohu na KeyShot spolehnout.

Jakou dobrou radu nebo tip pro KeyShot byste dal ostatním designérům?
Gamma není pouze druh záření, které dokáže proměnit Bruce Bannera na Hulka. Nezapomeňte na nastavení Gammy v KeyShotu (Projekt, Volby, Nastavení). Když nemůžu najít tu správnou rovnováhu mezi světlem a materiály nebo když černá není dost černá, vzpomenu si na Gammau, vyladím její nastavení a dostanu přesně to, co potřebuji. KeyShot je také velice vhodný pro animace částic. Pokud převedete částice na geometrii a zapečete je, můžete je animovat. Naposledy jsem zkusil animovat 7500 objektů, všechny s materiálem s podpovrchovým rozptylem světla (sub-surface scattering) v jediné scéně. Úžasné.

Posted in:

Napsat komentář