Denis Kornilov

Denis Kornilov už od svého dětství miloval kreslení – ve školních lavicích, na akademii i v každé volné chvilce. Jeho první zrcadlovka jej přivedla na cestu zachycování krásy předmětů prostřednictvím fotografie. Své dovednosti v oblasti grafického designu piloval při spolupráci s několika designérskými studii, ale pravý zlom nastal při vstupu do oboru reklamy, kdy vyvstala palčivá potřeba fotografií a kdy získal zručnost ve všech fázích procesu jejich tvorby, v jehož průběhu využívá i KeyShot.

Použitý modelovací software: 3ds Max / ZBrush
Web: deniskornilov.com

DenisKornilov-Headshot-300Není žádným tajemstvím, že se moderní reklama neobejde bez 3D – modelování a vizualizace je nedílnou součástí tvorby. Mnoho agentur využívá služeb grafických studií, ale jak říká Denis, “tím se nejen zvyšují náklady, ale také se prodlužuje celý proces. Vždy jsem chtěl překlenout tuto mezeru v mých dovednostech.”

Proto se rozhodl ovládnout celý postup sám. “Bylo to náročné,” vzpomíná Denis, “získávání zkušeností v modelování a vizualizaci chce svůj čas, čas který jsem neměl. Učil jsem se jednoduché modelování a sculpting, ale zjistil jsem, že většina zákazníků již svůj model má nebo můžu různé modely nalézt online. Když přišla řeč na vizualizace, jeden můj přítel řekl: ‘Už jsi slyšel o KeyShotu?’”

Od toho dne se můj život změnil. “Do tohoto software jsem se zamiloval. KeyShot používám vždy, když hci něco vyrenderovat – je to můj hlavní program pro vizualizace. Neměl jsem čas učit se jiné renderovací programy – jediný pohled na jejich rozhraní stačil, abych pochopil, že vše se v nich bude dělat složitě.

Již od začátku jsem okamžitě pochopil uživatelské jednoduché rozhraní a nastavení voleb KeyShotu a zobrazení v reálném čase bylo prostě úžasné. A když jsem spatřil vysoce kvalitní díla jiných uživatelů KeyShotu, dospěl jsem k závěru, že tento program nemá soupeře.

Osobně vidím pět důvodů, proč 3D profesionál potřebuje KeyShot:

  1. rychle se jej naučíte.
  2. má pěkné rozhraní.
  3. je pohodlný a jednoduchý.
  4. kvalita renderu je přímo skvělá!
  5. nic víc nepotřebujete.

Po téměř deseti letech práce na svých schopnostech je Denis nyní reklamní copywriter, fotograf, retušér a počítačový grafik, který se zabývá 3D modelováním i vizualizací, přičemž pro vytváření každého obrázku využívá KeyShot. “Už dokážu udělat vše, od copywritingu po finální obrázek, aniž bych v průběhu celého postupu tvorby ztratil kontext. Už při zrodu myšlenky vím, jak by to mělo vypadat, vím co a jak vyfotografovat, vím co vytvořit ve 3D, jaký vymyslet text, jakou provést retuš a jak vše skombinovat do výsledného obrázku.”

Denis končí radou pro ty, kteří teprve začínají: “Vždy jsem věřil, že schopnosti člověka na jakémkoliv poli nemají žádné limity, pokud skutečně milujete svoji práci. Nikdy se nevzdávejte, mějte rádi to co děláte a věřte si. Nic není nemožné, vše je ve vašich rukou.”

Další Denisovy práce najdete na jeho webu deniskornilov.com a můžete jej sledovat na jeho Behance portfoliu.

Posted in:

Napsat komentář