Renderování automobilů. Je bez debaty, že téměř každý vizuál automobilu, který dnes vidíte v tiskových reklamách, je vyrenderovaný obrázek. Mnoho z nich podtrhuje linie a náladu těchto skvělých strojů, ale jen pár autorů dokáže vyjádřit jejich osobnost, vyvolat ve vás pocit že v nich sedíte, že je vlastníte. Guillermo Abalos Ventoso, známý pod nickem Millergo, je jedním z těch lidí, jejichž talent sahá od 3D modelování až po tvorbu finálních vizuálů pro automobilové výrobce z celého světa. Millergo pro vytváření obrázků používá KeyShot a nyní vám více řekne o tom, jak a proč začal KeyShot používat.
Guillermo Abalos Ventoso (aka Millergo)
Modelovací software: Maya
Web: millergocg.com
Millergo si začal kreslit autíčka už jako malý chlapec. Jeho vášeň se v průběhu let rozvíjela a o autech se toho dozvídal čím dál víc. Prvním automobilem, který vymodeloval ve 3D, byl Chevrolet Camaro a Millergo už přesně věděl, že právě toto chce dělat. Stala se z toho “práce pro mnoho klientů,” říká Millergo, “pro ty nejlepší v celém automobilovém průmyslu. Spolupráce s klienty, mezi které patřil například Mercedes Benz, byla radostná a povznášející a další projekty se už do budoucna rýsují.”
Díky svým schopnostem na poli modelování a vizualizace získal Millegro značnou výhodu, protože zvládnul pracovat na celém procesu sám – v případě potřeby přidával detaily a spolupracoval s klienty v otázkách barev a kompozice. “Důležitý je celý proces, od 3D modelování a texturování po renderovánní a postprodukci. Během všech stupňů projektu se vyvíjí a cizelují barvy a zvolená kompozice, aby se výsledek nakonec stal mistrovským dílem.”
Z Autodesku Maya přenáší své modely do KeyShotu. “KeyShot používám pro tvorbu mých vizuálů,” vysvětluje Millergo, “KeyShot vytváří skvělé obrázky a skutečně snadno se používá. Mnoho lidí dokáže produkovat krásné rendery, ale pokud mezi nimi chcete vyniknout, musí být vaše práce opravdu úžasné, ne pouze hezké. A právě KeyShot mi tyto úžasné obrázky pomáhá vytvářet.”