KeyShot 6 přináší ještě více rychlosti a jednoduchosti při tvorbě vizuálů. Využijte plně optimalizované pracovní postupy s rozsáhlejšími možnostmi osvětlení a rozšířenými vlastnostmi materiálů pomocí nového Grafu materiálů. Pokročilé nástroje vám umožní psát skripty a upravovat geometrii a díky tomu můžete udělat více práce přímo v KeyShotu, abyste svá díla mohli vytvořit ještě rychleji.
Účinnější pracovní postupy
Renderování v KeyShotu bylo vždy rychlé a snadné. KeyShot 6 se i nadále zaměřuje na zrychlování pracovních postupů. Od importu po výsledný render vám tyto funkce pomohou v rychlejší tvorbě vizuálů než kdykoliv předtím.
Režim osvětlení interiéru
KeyShot 6 nabízí šest nových režimů osvětlení, které jsou řízeny zcela novým osvětlovacím algoritmem. Natavte nebo vylaďte osvětlení scény, které bude optimalizované pro interiéry nebo produktové snímky. Kliknutím myší se přepněte do režimu zaměřeného na rychlost nebo použijte své vlastní předvolby.
-
Real-time renderování výřezu
KeyShot Pro nyní dokáže renderovat jakýkoliv výřez (region) scény v reálném čase. Renderovány budou pouze tyto regiony, které jsou ohraničeny výřezem.
-
Uložení sady scén
Možnost uložit aktivní sadu scény dovoluje uživatelům KeyShotu HD snadné sdílení, pokud potřebují přístup ke scéně vytvořené v KeyShotu Pro.
-
Vícevrstvé PSD
Renderujte statické obrázky nebo jednotlivé snímky animace fe formátu PSD nebo PSD 32 Bit včetně průchodů a vrstev jako jednotlivé vrstvy v souboru Photoshopu.
Větší kontrola nad materiály
KeyShot disponuje vědecky přesnými materiály, je proto snadné dosáhnout takového vzhledu, jaký hledáte. KeyShot 6 přináší dokonce ještě větší kontrolu nad materiály s pokročilými možnostmi editace a více volbami pro materiály a textury.
-
Materiály na samolepkách
Na samolepky a textury lze nyní aplikovat materiály, abyste zlepšili jejich vzhled a přiblížili je ještě více reálným povrchům.
-
Animace materiálů
Color and Number Fade animations now make it possible to quickly adjust material colors or settings, change materials opacity or fade lights.
-
Procedurální okluze
Nová procedurální textura pro stínování materiálů blízko ležících objektů se používá pro zdůraznění sebestínování, zejména v rozích objektů.
Zobrazení geometrie
KeyShot 6 přináší zcela nový způsob nastavení scény prostřednictvím zcela nového režimu Zobrazení geometrie.
Tento svižný pohled se zobrazením v reálném čase poskytuje další pohled kamery, přehrávání animace 1:1, řízení pohybu kamery po trase a mnoho dalšího.
-
Editor geometrie
Editor geometrie umožňuje rozdělovat plochy, počítat normály vrcholů, oddělovat jednotlivé plochy a uzavírat otevřené hranice.
-
Skriptovací konzola
Sdílejte, ukládejte a automatizujte. Skriptování umožňuje rozšířit funkčnost KeyShotu prostřednictvím skriptů v Pythonu.
-
Srovnání vertikál
Tato nová funkce vám umožňuje jediným tlačítkem „zvertikalizovat“ svislice ve scéně, což je skvělé například pro vizualizace interiérů a exteriérů budov.
Důležitá vylepšení nástrojů
KeyShot 6 přináší více výkonu zejména díky neomezenému rozlišení u verze KeyShot HD a díky začlenění animace přímo do KeyShotu Pro. Nové funkce v animaci a v KeyShotu VR umožňují vytvářet a prezentovat vizuální díla jako nikdy předtím.
Animace kamery po trase
KeyShot 6 nabízí novou možnost animace kamery po trase pro hladší, dynamičtější pohyby kamery, nad kterou máte navíc větší kontrolu než dříve.
-
Nové pluginy
Nové bezplatné pluginy jsou nyní pokročilejší a umožňují živé propojení (LiveLinking) s programy Maya, 3ds Max a Cinema 4D.
-
Zachování kvality obrazu
Zoomování v obrázku KeyShotVR při současném zachování kvality obrazu vnese do vaší virtuální prezentace nevídanou úroveň detailů.
-
Panoramatické animace
In KeyShot 6 you can now create panoramic camera animations simply and easily using the camera itself as the center of rotational viewing.
Galerie obrázků z KeyShotu 6
Podívejte se na obrázky, které vytvořili beta testeři KeyShotu 6 ve fázi jeho testování.
Video s novinkami v KeyShotu 6
V tomto videu se můžete podívat na některé významné novinky KeyShotu 6.
Podrobný přehled novinek
Kompletní a velice detailní popis nových funkcí naleznete v tomto PDF dokumentu (anglicky).
Porovnání verzí KeyShotu
Vysvětlivky k tabulce: KeyShot Float = KeyShot Floating (plovoucí licence), KeyShot Enter = KeyShot Enterprise
KeyShot HD | KeyShot Pro | KeyShot Float | KeyShot Enter | |
---|---|---|---|---|
Podpora 20+ 3D souborových formátů (Catia/Creo/SW/Rhino/atd…) | ||||
Pluginy pro různé aplikace (Creo, Solidworks, Rhino, atd…) | ||||
Progresivní globální osvětlení | ||||
Fyzikální osvětlení (plošné, bodové, IES) | ||||
Vědecky přesné typy materiálů | ||||
Více než 500 přednastavených materiálů | ||||
Více než 50 HDRI prostředí pro osvětlování | ||||
Barvy Pantone, RAL a CIE Lab | ||||
Laky Axalta | ||||
Textury průmyslových plastů Mold-Tech | ||||
Mapy hrbolatosti, lesku, neprůhlednosti a normálové mapy | ||||
Interaktivní umisťování samolepky s přiřazeným materiálem | ||||
Procedurální textury | ||||
Interaktivní strom scény | ||||
Plně inetraktivní ovládání kamery | ||||
Neomezené rozlišemí realtime i statického renderu | ||||
Materiálový graf | ||||
Zobrazení geometrie a Editor geometrie | ||||
Skriptování | ||||
Renderování výřezu (realtime i statický render) | ||||
Renderovací fronta | ||||
HDRI Editor | ||||
Přístup do online knihovny KeyShotu | ||||
Sady pohledů | ||||
Sady scén | ||||
Renderovací průchody | ||||
Renderovací vrstvy | ||||
NURBS ray-tracing | ||||
Zákres do fotografie (sesouhlasení perspektivy) | ||||
Generátor HDRI mapy Slunce a oblohy | ||||
Výstup ZPR/STL/OBJ | ||||
Animace kamery, objektů a materiálů | ||||
Vícenásobné animace otočného stolu | ||||
Výstup videa (Quicktime, AVI, FLV) | ||||
Licenční server založený na Flexlm | ||||
Správce plovoucích licencí, zapůjčování licencí | ||||
Interaktivní výstup HTML KeyShotVR | ||||
Síťový rendering pro 32 jader | ||||
Plugin pro Siemens NX |